Klacht: 100% vruchtensap ananas meloen mango

kees kameel op 09 juni 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 3 Juni heeft mijn vrouw een fles 100% vruchtensap ananas meloen mango gekocht de houdbaarheid van deze fles was 6 juni, tijdens het openmaken van deze fles was er al een druk ontstaan, mijn vrouw heeft daar een slok van genomen niet te weten dat het bedorven was, nu heeft ze een voedselvergiftiging, de fles is gekocht bij AH Leidchehage, 6 Juni heeft ze de fles terug gebracht bij AH Leidchehage en haar geld terug gehad, aangezien we Zaterdag op motorvakantie gaan heb ik de reis voor haar moeten annuleren, maar omdat het kort dag is weet ik niet wat ik vergoed krijg, ik heb een annulering verzekering bij Zelf, de vakantie kost pp 390,00 €

Gewenste Oplossing:

ik weet niet wat ik voor een vergoeding ik krijg van mijn verzekering
ik wil in ieder geval kosteloos gesteld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door