Als vaste klant van AH belandde ik laatst toch in een winkel van Digros.
Ik kocht daar o.a. wat voorverpakte ham. Tot mijn verbazing was de mededeling op de verpakking "hersluitbaar" géén loze kreet. Met een simpele handeling kon ik de... Lees meer
Als vaste klant van AH belandde ik laatst toch in een winkel van Digros.
Ik kocht daar o.a. wat voorverpakte ham. Tot mijn verbazing was de mededeling op de verpakking "hersluitbaar" géén loze kreet. Met een simpele handeling kon ik de... Lees meer
De klacht is dat die mafklappers continu met een bloedgang over het woonerf scheuren, terwijl er een max.snelheid van 15km. geldt.
Woensdagmiddag / weekend/schoolvakantie het maakt niets uit. Lees meer
Vreselijk dat het zoutarme BECEL brood (40% minder zout) niet meer bij AH verkrijgbaar is!!
Ik zit aan een zoutarm dieet en vond het BECEL brood perfect.
Nu moet ik mijn leefregel (en ook zoveel anderen klanten) weer aanpassen.
Bij AH te Nieuwegein... Lees meer
Ik koop al vele jaren het huismerk Rundvlees salade AH. Afgelopen weekend heb ik dit gedaan en laat u weten dat het product niet meer is zoals het was. Er is een toevoeging gedaan die absoluut niet in de rundvlees... Lees meer
Ik ben in het bezit van een nespresso apparaat met melkopschuimer. En in ben over gegaan op de cups van Albert Hein maar deze passen er niet in.
Ik heb 4 doosjes excellent 06 en 1 doosje Perla lungo dark... Lees meer
De yoghurt is zanderig en erg dun. Weg gegooid was echt heel vies.
22050501 0.5.53
Tot 30/06/17. Lees meer
Als de verbeterde receptuur betekent dat de kokosrochers zachter
zijn geworden ipv de krokante "bite" aan de buitenkant dan noem ik dat verslechterd.
Helaas deze koekjes koop ik dus niet meer en ga op zoek naar andere.
Met vriendelike groet,
Heksje56 Lees meer
geachte heer mevrouw hraag wil ik weten wat nou zo goed voor de natuur is aan die vegi burgen wand heb alles goed bekenen maar hebbe jullie wel door dat voor quinoa en soja wat erin zit duizende hectare oerwoud... Lees meer
Het Becel met minder zout brood is vanaf eind mei niet meer leverbaar.
Doodzonde ik eet het al jaren ivm mijn hoge bloeddruk.
Het brood is nog lekker ook en veel anders is er bijna niet te krijgen.
Jammer dat de industrie dit... Lees meer