Sinds de verbouwing is de groenteafdeling enorm achteruit gegaan.
snijbonen bijna verrot op maandag. Antwoord: ja het is maandag mevrouw. Woensdagmorgen 28-06-2017 weer terug en ja hoor, nog precies hetzelfde. Op de vraag of er ergens achter nog verse snijbonen waren... Lees meer
Sedert 1 1/2 jaar maak ik gebruik van de bezorgservice. In de begin periode ging alles prima en ik was zeer tevreden.
Sedert een half jaar zijn er telkens opnieuw problemen met de levering van de diverse bestelde producten, de... Lees meer
Enkele weken geleden heb ik bij de A.H. in Grootegast gamba's gekocht die houdbaar waren tot 2018. DIt weekend zou ik ze bakken maar ging bijna over mijn nek van de stank, ze waren helaas bedorven. Vanmorgen met de manager... Lees meer
Koop al jaren Becelbrood met veel minder zout dan gewoon brood, plotseling niet meer te koop. Krijg ook geen duidelijk antwoord waarom het niet meer verkocht wordt.
Lees meer
Ik heb bij 2 AH's in Zwijndrecht al meerdere keren aan gegeven dat de zoete aardappel die jullie verkopen GEEN zoete aardappel is, maar een bataat!!!
In smaak en kleur een totaal andere aardappel.
Maar er wordt niets aan gedaan.... Lees meer
Al jaren koop ik het glutenvrije genius brood voor onze oudste dochter. Sinds enige weken heb ik gemerkt dat het brood droog en kruimelig is en vindt ze het brood niet meer lekker. Erg jammer omdat dit het lekkerste glutenvrije... Lees meer
Al een lange tijd koop ik bij AH Genius meerzadenbrood omdat ik gebonden ben aan een glutenvrij dieet. Alleen dit brood is, was eigenlijk, voor mij brood van goede en vooral verse kwaliteit.
Echter de laatste weken heb ik een kwaliteitsverandering... Lees meer
Vanavond 24/6/2017 rond 23.15 stond er geruime tijd een vrachtwagen van de ah.nl in de helmstraat in monster. De chauffeur vond dit een mooie plek om zijn laadbak op te ruimen. En had nog een pak kipfilet over en vond... Lees meer
Een stoommaaltijd met zalm, roomsaus en spinazie: roomsaus niet te proeven, spinazie bijna niet aanwezig, wel veel broccoli en prei.
Niet voor herhaling vatbaar ! Lees meer
Ik gebruik al jaren krachtige dark roast pads, de laatste tijd zit er bijna geen smaak aan,ik gebruik ook altijd melk en een zoetje erbij, normaal is het goeie koffie. Lees meer