Mijn Klacht:
Enkele weken geleden heb ik bij de A.H. in Grootegast gamba’s gekocht die houdbaar waren tot 2018. DIt weekend zou ik ze bakken maar ging bijna over mijn nek van de stank, ze waren helaas bedorven. Vanmorgen met de manager gesproken die me vroeg u dit te melden. Bij deze gedaan en hoop op uw reactie. Met vriendelijke groet, C. Visser
Gewenste Oplossing:
Ik zou het fijn vinden als ik nieuwe mocht halen en dan hopen dat ze goed zijn, weet namelijk niet of er meerdere klachten waren over dit product.


