Vanmiddag rond 15u kwam ik met mijn 2 zoontjes bij de Albert Heijn in Overveen.
Mijn zoontje van 4 was moe en had niet veel zin om boodschappen te doen. Begrijpelijk nu net na alle Sint perikelen. Toch moesten er wat... Lees meer
ik koop een doos ijs bij de AH en naar een week is het koekje zacht en taai, dit is al de tweede keer dat ik dit meemaak Lees meer
Beste Albert Heijn,
Ik ben geschokt over wat ik vandaag in de Albert Heijn zag liggen en het gaat mij al tijden aan mijn hart, maar vandaag was echt de druppel.
De paprika's zijn in de aanbieding. Dat is hartstikke enig. Maar... Lees meer
In de bonenschotel van hak Cilli con Carne bevond zich een hard en raar stuk en wat niet zo prettig in je mond was Lees meer
geachte klachtenservice,ik wilde een klacht indienen naar aanleiding van rijstewafels die ik bij jullie in de winkel ah xl elandstraat in denhaag heb gekocht.ik heb een rijstewafel gepakt om te eten. Terwijl ik op de rijstewafel kauwde,kauwde ik op zo... Lees meer
Met veel plezier heb ik een tijd geleden meegedaan aan de pannenactie. Ik vond ze mooi. In gebruik vallen ze enorm tegen. Wat heel vervelend is dat de deksels niet goed schoon gemaakt kunnen worden. Onder het glas van de... Lees meer
I bought a package of papaja Limoen fruit. Opened the package and the limoen was unsqueezable (hard) and the fruit was so unripe that when I put a fork in the package to eat a piece of papaja it flew... Lees meer
Mijn klacht betreft de AH Stadshagen te Zwolle.
Op 04-12-2017 waren er ondanks de drukte slechts 3 kassa's open en er werd klanten gevraagd of ze niet liever wilden scannen.
Prima dat men dit vraagt maar het scannen moet de klanten niet... Lees meer
Vorige week woensdagavond was er een informatiebijeenkomst voor vervolgopleidingen in het sophia kinderziekenhuis. Hiervoor had ik mij aangemeld.
Rond 18.30 ben ik samen met medestudenten naar de AH to go gegaan om nog wat te nuttigen voordat de bijeenkomst begon(19.00).
Ik... Lees meer
Ik koop vaak een zak knabbelspek, maar bij de laatste twee zakken vieil het ons op dat ze zouter waren dan wij gewend zijn. We ( ik) heb ze wel opgegeten.
Mijn vraag is alleen of er wat aan de productielijn... Lees meer