Mijn Klacht:
ik vindt het een misselijke PR stunt om klanten te beloven dat ze een cadeaubon van 250,- zullen ontvangen mids zij 15 namen en mobiele nummers aan Albert Heijne opgeven…
Nog schandaliger is dat alle opgegeven nummers een automatisch bericht hebben ontvangen dat ik de cadeaubon al heb ontvangen!
Heel naar valse hoop te creëren, vooral net voor kerst…
Gewenste Oplossing:
ik zal na 30 jaar geen boodschappen in AH meer doen dus ik ben niet meer tevreden


