Het is nu al 2 keer voorgekomen dat de aanbieding Brand bier de hele week niet verkrijgbaar is.
Ik koop bij AH xl in heerhugowaard.
Het komt geregeld voor dat andere aanbiedingen b.v. T shirts ook niet verkrijgbaar zijn. Lees meer
Dinsdag 2 dozen aardbeien gekocht vandaag (Donderdag )
nog net radijs ,de rest is rot en ook met rotte plekken !!
De biologische bananen blijven onrijp. De schil kan er na 3 weken
nog niet af, ook niet met een mes.
Koop fruit om... Lees meer
Ik heb nu al 2 pakken met de Pads die stuk waren,niet leuk,want de senseo gaat er stuk van, ik gebruik de koffiepads al heel lang, maar ik denk dat ik overstap op een ander merk,de pads zijn al duur... Lees meer
Ben op zondag 28 januari naar AH aan de Kleiweg in Rotterdam gegaan om een treinkaartje te kopen. Men wist van niets en ik zou teruggebeld worden. Maar helaas ook op een e-mail is niet gereageerd. De actie liep tot... Lees meer
Dinsdagmiddag, 3 april tussen 16:15 en 16:45 Albert Heijn Rijnstraat 33 Amsterdam.
Al weken is er in AH Rijnstraat 33 sprake van het foutief inrichten van de schappen. Met name het artikel Warsteiner bier wordt structureel 'vervangen' door Franziskaner Weisbier. Na... Lees meer
ben vanmorgen naar ah op de stede den haag geweest er was geen lamsvlees er werd gezegd misschien morgen dus ik naar de stede misschien hebben ze het daar wel maar deze mede werker zei het is niet leverbaar ik... Lees meer
Halverwege mijn feeststol, kwam het eerste kleine stukje amandelspijs tevoorschijn. De eerste 9 sneden hebben we dus zonder amandelspijs moeten eten. Lees meer
Ik heb op 27 maart de AH kokos naturel a 2,99 euro gekocht. Er staat op de verpakking dat er 300 gram in zit, er staat zelfs 2 porties van 150 gram. Maar helaas, er zit maar 280 gram in... Lees meer
ik heb 2 bussen van die drank gekocht van het merk akwazu water met een smaakje mango banaan.
Ben in schok smaakt amper naar water en smaakt heel ongezond.en Ruikt chemisch dat dit word verkocht om aan kinderen te serveren vind... Lees meer
Ik kan de mails die ik van albert Heyn krijg niet unsubscriben. Ik kan wel de bonus deactiveren, en neem aan dat ik dan ook mails kwijt ben, maar dat is niet duidelijk .
heel vervelend.
Ik snap dat ik ah op... Lees meer