Ik heb een klacht ingediend aan AH over een incident van pesterij en vernieling van mijn persoonlijke eigendom door medewerkers van AH.
De manager heeft mij gebeld en ipv mijn verhaal de uithoren komt hij op voor de medewerkers.
Volgens hem de... Lees meer
Wachtrijen van 8 klanten voor elke bemande kassa is bij deze AH helaas geen uitzondering.
Van de 11-12 kassa’s was ongeveer de helft in gebruik
Op verzoek om meer kassa’s to openen wordt geen gehoor gegeven. Lees meer
ik had een hele fijne lactose bakboter om zelf gebak enz mee te maken. code 8710400138174, ook goed om banketbakkersroom en botercreme te maken. Opeens blijkt het uit de handel. Het was een prima boter prijs kwaliteit verhouding.
Tevens had ik... Lees meer
Ben 19.45 uur bij Albert Heijn aan de Benthuizerstraaten roepen om 20 uur op dat ze sluiten en daarna komt personeel je wegjagen letterlijk !! Eerst volgende x !!! Sloop dat ventje die mij weg stuurs op zo manier !!!
Ik... Lees meer
Meneer, mevrouw.
Enkele weken gelden hebben wij bij AH een potje opklopbare slagroom gekocht van het eigen merk.
Deze slagroom bleek zelfs na heel lang kloppen niet dikker te worden dan een dikkere blubber niet geschikt om een taart mee te garneren.... Lees meer
hoe kan het dat als ik een tros van 7 bananen koop dat ik er 4 moet weggooien omdat ze open gebarsten zijn in de lengte en je kon het niet zien want het waren de achterste bananen Lees meer
AH folder deze week en verleden week weer niet bezorgd. Komt regelmatig voor dat hij 2 weken niet wordt geleverd en dan weer een tijd wel. Gekke is dat de post bezorgd door post.nl wel wordt bezorgd op de folderlever... Lees meer
Weer eens geprobeerd bij AH. vers fruit, helaas wat een waardeloze kwaliteit van de nectarines. 2 dagen geleden gekocht, rot van binnen
alle 3 de gekochte exemplaren! (zie foto).
Mijn ervaring was hetzelfde met Pasen , Mango's gekocht (weer eens... Lees meer
Dit product spat zeer veel ,en het vlees wordt niet bruin bij het bakken.
Bak en braad is uit de koelkast ook bijna niet te verdelen zo hard is het Lees meer
ik heb in de winkel een pakje worstenbroodjes gekocht van albert heijn.
van de 4 broodjes waren er 2 zonder worst. niet prettig. Lees meer