Klacht: Albert Heijn Premium cancellation

MPremium op 13 december 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Thuis bezorging met Premium subscriptie ging het mis juist na een paar dagen na premie betaling. Namelijk voor 48 h kon deze winkel niks thuis leveren. Niet iedereen is in staat om naar de winkel altijd te gaan. Maar klantenservice weet niks anders te doen dan je naar Pickup Points (!) te sturen. Ik heb subscriptie geld terug gevraagd, maar ze spelden alsof ik dat niet heb gedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik heb Premium stopgezet en ik claim het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MPremium