Klacht: Albert Heijn Nijkerk – Incident

op 16 juli 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte heermevrouw,

Al 22 jaar doe ik met plezier wekelijkse boodschappen bij de Albert Heijn te Nijkerk totdat afgelopen donderdag 11juli een verschrikkelijk incident heeft plaatsgevonden waardoor ik nog steeds ziek ben. Op donderdagochtend 11juli was ik wandelend onderweg naar de Albert Heijn met mijn dochter en kleinzoon toen ik mijn vriendin tegen kwam. Nadat ik had bijgekletst met mijn vriendin gaf zij een pakje kauwgum cadeau aan mijn kleinzoon. Dit pakje was nieuw en mocht mijn kleinzoon hebben. Mijn dochter deed het pakje in haar tas en na afscheid te hebben genomen van mijn vriendin gingen wij op weg naar de Albert Heijn. In de Albert Heijn hadden wij het één en ander gepakt om af te rekenen en al snel gingen wij naar de kassa. Ik zou afrekenen dus vertelde mijn dochter dat ze met mijn kleinzoon alvast naast de kassa kon gaan staan wachten. Mijn dochter liep met haar kind de kassa voorbij waar na zij werd geroepen door de caissière Jacqueline. De caissière wilde in haar tas kijken. Dit was prima maar nadat de caissière in haar tas keek en het pakje kauwgum vond, beschuldigde zij ons van diefstal! Geschrokken legde ik haar het verhaal uit maar zij wilde ons niet geloven en eiste een bon te zien. Natuurlijk hadden wij geen bon aangezien dit een cadeautje was. Ik vroeg de caissière en de teamleider om de camerabeelden te bekijken zodat zij zelf zouden zien dat wij niks hebben gepakt. Dit weigerde de caissière en ook de teamleider wilde dit niet doen. Daar stond ik dan, in de supermarkt waar ik al 22 jaar boodschappen doe, beschuldigd voor het stelen van een pakje kauwgum en iedereen stond ons aan te kijken. Het pakje kauwgum werd van ons afgepakt en de Albert Heijn wilde geen camerabeelden gaan bekijken. Geschrokken, gekwetst en met veel verdriet en pijn en schaamte liepen wij de Albert Heijn uit. Ik heb suikerziekte en ben op de terugweg bijna flauwgevallen. De hele nacht kon ik niet slapen door de manier waarop er met mij is om gegaan. Nog steeds voel ik mij ziek en gekwetst. Ik ben onterecht zo behandeld en toen ik zaterdag terug ging naar de winkel met mijn vriendin weigerde de teamleider nog steeds om de camerabeelden te bekijken. Ze gaf toe dat zij mij geloofde maar wat gaat er nu gebeuren met alle mensen die dit incident gezien hebben en denken dat ik een pakje kauwgum gestolen heb? Ik kan sinds het incident niet meer slapen en voel mij verschrikkelijk. Nog nooit ben ik eerder zo onterecht behandeld. Ik kan niet geloven dat de Albert Heijn zonder enig bewijs dan mij kan beschuldigen voor het stelen van een pakje kauwgum, waar wordt dit op gebaseerd? Ik ben bereid om naar de krant te stappen om mijn verhaal te doen want dit is de eerste keer dat ik zoiets absurds en onmenselijks meemaak.

In afwachting van jullie reactie,

Bernadette

Ik wil een officieel excuses van alle betrokkenen die dag.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bernadettetoma