Klacht: Mooie praatjes

Jayvayway op 23 april 2018 over Albers Autos in de categorie Autodealers

Ik heb een Mercedes uit 1984 gekocht bij Albers Autos. Gekocht van de vader van de eigenaar, die deed in oude auto’s. De auto stond mooi binnen, achteraan.
De eigenaar had veel mooie praatjes. Hij wilde van de auto af omdat zijn zoon niet in oude auto’s deed en hij wilde minderen. De auto zal echt veel opleveren de komende tijd. Rijd goed en is keihard. Ik kreeg ook veel onderdelen mee! De velgen die er onder zaten waren te groot voor de auto en ik kon voor €400,- kroonkrukvelgen kopen..

Proefrit wat niet mogelijk! De auto stond achteraan (terwijl hij wist dat ik kwam) en het was wat slecht weer. Als ik de auto niet wilde moest hij m poetsen en dat vond hij zonde..
Uit enthousiasme en goed verhaal de auto toch maar gekocht. Na 100 km even gepauzeerd. Auto startte daarna slecht! Moest lang de sleutel omdraaien voordat hij start. Uiteindelijk prima thuis gekomen. Volgende dag startte de auto met een koude motor slecht.. je moest een paar minuten stationair laten lopen voordat je kon weg rijden..

Auto na laten kijken en er was toch wel aardig wat mis mee.. bouchiekabels waren af, warmloopregelaar was verroest, spinnenkop zat vast en nog een aardige lijst wat vervangen moest worden..

Albers hierover gebeld en vond het maar raar dat dit allemaal moest en ook zonde dat ik naar een garage ben gegaan want die willen alleen maar geld van je.. Hij zou kijken of hij nog onderdelen voor mij had.. ging alleen de volgende dag wel op vakantie maar zou iemand vragen. Lukte dit niet dan zou hij na zijn vakantie contact met mij opnemen.. tot op heden nog niks gehoord..

Auto heeft tijdje stil gestaan bij Albers en was toch niet zo’n goede auto als meneer vertelde..

Als meneer erkent dat de auto niet zo goed was als hij vertelde en de auto terug wil nemen voor de prijs die ik ervoor heb betaald en over de gemaakte kosten een regeling wil treffen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albers Autos

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albers Autos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door