Klacht: Onbeschoft behandeld

op 27 december 2017 over Albers Autos in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik lees veel soortgelijke klachten als waar ik mee te maken heb gehad. Ik heb daar een autootje gekocht, bij de bezichtiging werd mij verteld dat het een prima auto was waar echt niks aan mankeert en waar ik nog jaren plezier van zou hebben. De ellende begon meteen al, olie lekkage. Hier ben ik 4x voor terug geweest en was nog niet verholpen. Door iemand anders na laten kijken, toen bleek ook de koppakking lek te zijn en een wiellager was niet goed. Dit allemaal binnen een maand. Ik heb gevraagd of ik de auto terug kon brengen en toen werd ik toch onbeschoft behandeld. Dit kon ik immers weten bij de koop van een tweedehands auto. Echt verschrikkelijke oplichters

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest als ze dit netjes afgehandeld hadden en de auto teruggenomen hadden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albers Autos

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albers Autos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Kok