Klacht: AL ZES KEER IN TWEE MAANDEN TIJD TE VEEL GELD AFGEBOEKT VAN MIJN OV

op 18 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IN EEN HALF JAAR TIJD IS AL MEER DAN ZES KEER 4 EURO AFGEBOEKT VAN MIJN OV IK WEET ZEKER DAT IK UITCHECK IK HEB MIJ AANGELEERD OM EERST UIT TECHECKEN EN DAN PAS MET DE BOODSCHAPPEN UITSTAPPENIK ZIT VLAK ACHTER DE CP APPARAAT DUS OOK ACHTER DE DRIVER IK VERMOED DAT ER MET OPZET DE CP UIT WORDT GEZET IK HAD DIT OOK BIJ VEOLIA

Gewenste Oplossing:

ALS IK MIJN GELD TERUG KRIJG EN DIT STOPT

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht zEEALG

8 maanden geleden - graag reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste zEEALG,

Dat is gek! Ik adviseer je om dit bij ons te melden via het contactformulier op onze website. Dan zoeken we het voor je uit.

https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 18:32 geantwoord

Wil mij. Geld teru i

Alle klachten die gemeld zijn door zEEALG