Klacht: Al wéér géén krant ontvangen

op 03 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevr/Hr,
Voor de zoveelste keer heb ik vandaag geen krant ontvangen. Ik ben hier ontzettend boos over en elke keer beloven jullie beterschap. Nou dat zeggen jullie wel maar mijn klacht wordt gewoon niet serieus genomen. De krant wordt in de lengte in de brievenbus gedaan hoe simpel ben je dan!
De bezorger krijgt nog één kans anders ga ik het abonnement opzeggen terwijl ik voorheen nooit klachten heb gehad. Mijn vraag is hoe kan dat nou,het staat zelfs op de brievenbus,dus wat wil je nog meer……

Gewenste Oplossing:

Ik ben nu al weken NIET TEVREDEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juni 2016 om 07:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Brock,

Dank u wel voor uw bericht. Wij begrijpen u onvrede over de bezorging. U heeft recht op een goed bezorgde krant en het is dan ook aan ons om daarvoor te zorgen. Wij gaan hiermee aan de slag en er alles aan doen om dit op te lossen. Uiteraard zullen wij ook de betaalperiode opschuiven. Dit moet snel opgelost worden!

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Mjosje