Klacht: Al twee weken geen internet, telefonie en tv

op 07 april 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Heb sinds maandag 25 maart geen internet vaste telefonie en televisie in huis. Heb mijn klacht gelijk dezelfde dag gemeld. Tele2 heeft gelijk probleem naar kpn doorgeschoffen. Op zaterdag voor passen was een hele ardige meneer van kpn bij ons geweest en daarna naar cetrale en weer naar ons terug gereden. Heeft signal gemeten en kwam met een mededeling dat dat bij tele2 gebied ligt. Daar had die geen toegang…. Jammer. Tele 2 naar heel veel gezeur en 1,5 week en 30 uitbesteden telefontjes later is accord gegaan met het feith dat er field engineer moet bij de centrale komen. Het is nu vrijdag 4 april l, mijn probleem nog steeds niet opgelost ondaks alle beloftes van calcenter medewerkerd en de heer van het “hooge afdeling” dhr.Weening. Dhr. Weening zou vandaag een monteur aansturen. Het is nu 18.30 internet werkt nog steeds niet, en de heer zelg blijkt niet bereikbaar te zijn.

De enige wat ik wiel is dat er field engineer naar de centrale wordt gestuurd en daarna dat die heer bij ons rijdt om te chekken of het probleem ind al opgelost is. Wij wonnen hoogstens 10 min rijden van het centrale.

Alle klachten die gemeld zijn door Saxsax