Klacht: Al paar weken weer geen folders ontvangen

op 26 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb al een aantal malen doorgegeven dat de bezorging van de folders door Spotta waardeloos is, ik heb deze klacht ook al een aantal malen doorgeven aan Spotta maar helaas voor ons er is verbetering, hopelijk kunnen jullie iets hier aan doen want dit is toch geen stijl en wij kijken graag in de folders waar we dan altijd wat uitscheuren en dan gaan kopen, het alternatief wat ze zeggen hebben we niks aan want de folders op internet bekijken is niks voor ons, wij willen gewoon de folders in de bus waarvoor Spotta uiteindelijk voor verantwoordelijk is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Spotta doet wat ze moeten doen en waarvoor ze verantwoordelijk zijn de folders IEDERE week bij ons bezorgen zoals ze wel doen bij andere mensen waar ik kom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 mei 2017 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 mei 2017 om 11:03 geantwoord

Wederom deze week weer geen folders ontvangen, dan kunt u toch niet zeggen dat de klacht is opgelost, het lijkt erop dat men gewoon maling heeft aan een klacht en deze weg doet als daar heb je weer zo,n ouwehoer, maar waarvoor is er dan een klachtservice als deze niks doet met klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door oliebolletje