Klacht: Al meerdere keren geen bereik

op 14 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Goedendag,

Ik heb al dagen geen bereik met vodafone.

In 1 jaar 3 simkaarten erin en geen goed bereik en weer naar de winkel terug, mevr u moet de simkaarten eens in een ander toestel doen. Toen ben ik naar huis gegaan en heb ik een ander toestel gepakt en nog steeds geen bereik.

Toen ben ik teruggegaan naar de winkel, mevr wij gaan even bellen met Vodafone en ze gaan het uitzoeken maar dit duurt alleen wel 5 werkdagen. Hier baal ik ontzettend van omdat ik de telefoon altijd nodig ben voor mijn werk als taxi chauffeur en ik anders niet te bereiken ben.

Er is me verteld dat als ik van het abonnement af wil ik het moet afkopen voor 700 (!) euro. In de winkel ben ik geholpen door een jongen die ondertussen met zijn eigen privé telefoon bezig is, dit vind ik niet kunnen.

Daarnaast ben ik aan de telefoon ook erg slecht behandeld.

Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen zodat ik weer bereikbaar kan zijn voor mijn werk. Alvast bedankt.

Ik ben tevreden als mijn abonnement opgezegd kan worden aangezien ik meerdere keren niet netjes ben geholpen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Avinke