Klacht: Al meer dan 6 weken wachten op een vervangende tel zonder zicht op levering

op 27 juli 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Beste,

Heb 13 juni 2016 gemeld dat mijn toestel defect was. Deze telefoon is toen opgehaald op 15/6 om te laten repareren, Dynasure heeft mij verteld dat telefoon niet meer hersteld kon worden.
Het is nu 27-07-2016 en heb nog steeds geen vervangend toestel ontvangen. Want deze is blijkbaar niet op voorraad. Vanaf hun kant wordt er geen enkele moeite gedaan en nemen ze ook geen verder contact op. Begrip en geduld heb ik zeker gehad maar die zijn inmiddels op!
Heb een aantal keren zelf gebeld met EWP en Dynasure. Maar niemand wil je verder helpen. Domweg antwoorden ik weet het niet en totaal geen moeite doen voor de klant. Van het kastje naar de muur sturen kunnen ze wel… Ik ben al 4 jaar trouw klant bij EWP en had voorheen altijd zeer positieve ervaringen met ze. Nu daarentegen is het de laatste keer dat ik een verzekering bij ze af neem.

Momenteel zit ik helemaal zonder telefoon. Het is ronduit schandalig dat je zo wordt behandeld als klant. Wat ze je wel aanbieden is een downgrade..maar dat is niet te doen voor mij. Een upgrade met bijbetaling vanaf mijn kant wordt direct afgewezen. Maar klanten maanden laten wachten op een nieuw telefoon hebben ze dan geen moeite mee. Je wordt er ronduit schofterig behandeld.

Ik eis een oplossing want ook nu geven ze nog aan.. Ik weet niet wanneer u het nieuwe toestel gaat ontvangen…er is dus nog steeds geen zicht op een oplossing.

Met spoed een nieuw toestel met dezelfde specs of een upgrade met eventuele bijbetaling van mijn kant of anders mijn geld terug.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 29 juli 2016 om 11:26 geantwoord

Geachte mevrouw Fatah-Said,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak! Dit is inderdaad een zeer vervelende situatie voor u.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het ontzettend vervelend is dat u nu al enige tijd op uw telefoon wacht. Uit controle van uw gegevens is gebleken dat we uw type toestel momenteel niet op voorraad hebben. Verder zie ik dat mijn collega's u een vergelijkbaar ander type toestel hebben aangeboden. U heeft aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en wenst te wachten op uw eigen toestel of u wenst tegen bijbetaling een upgrade van uw toestel. Het is verzekeringstechnisch jammer genoeg niet mogelijk om tegen bijbetaling een upgrade te verkrijgen.

Ik heb nogmaals navraag voor u gedaan betreffende de verwachte binnenkomst van de nieuwe voorraad. Mijn collega's kunnen spijtig genoeg niet aangeven wanneer de nieuwe voorraad wordt verwacht. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten in dezen.

We krijgen meerdere malen per week nieuwe voorraad binnen. Zodra uw type toestel binnenkomt wordt deze direct gekoppeld aan uw order. Ook wanneer we een andere kleur binnenkrijgen zullen we deze als eerste aan u aanbieden.
Nogmaals een heel grote sorry voor deze vervelende situatie en dat ik u momenteel geen beter nieuws kan geven.

Ondanks alles wens ik u toch nog een prettig weekend!

Met vriendelijke groeten,
Sharon