Klacht: Al meer dan 1 week geen internet

op 17 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Het probleem is begonnen met een defect modem, dit heb ik 3,5 week geleden aan Ziggo gemeld. Uiteindelijk heb ik men zo ver gekregen dat men mij een vervangend modem gaat verstrekken, op dit modem heb ik 1 week moeten wachten. Ik heb men gevraagd mij een Cisco modem toe te sturen i.v.m. de specifieke configuratie mogelijkheden, helaas heeft Ziggo hier geen gehoor aan gegeven en heeft mij een Ziggo Connect box geleverd waar totaal niets mee kan.
Ik kan mijn ip instellingen in het modem niet wijzigen, ook het openzetten / doorrouteren van enkele tcp poorten is hierbij niet mogelijk.
Na veelvuldig telefonisch contact ben uj uitgekomen bij een uiterst behulpzame man “Dhr. Robert Buurlagen”, deze bood mij aan op kosten van Ziggo een Router aan te schaffen en mijn modem in Bridge mode te zetten zodat ik alles naar wens kan configureren.
Na een modem gekocht te hebben heb ik alles aangesloten. Na het aansluiten wilde ik alles configureren en mijn modem in bridge mode zetten met het door Robert verstreken stappenplan. Helaas mocht ik mijn modem niet in Bridge mode zetten, ook dit is nu ineens door een Firmware update uitgeschakeld.
Hierop heb ik direct de Helpdesk gebeld met het verzoek mijn modem in Bridge mode te zetten en mijn telefonie te activeren “Deze werkte immer ook niet meer na de modem wissel”
Helaas was de dame in kwestie niet in staat mijn modem te bridgen en mijn telefonie probleem te verhelpen.
De volgende dag heb ik daarom terug gebeld, helaas wederom zonder resultaat.
Inmiddels zijn we ruim 1 week verder en heb ik nog steeds geen werkende internet en telefoon verbinding.
Ziggo blijft volhouden dat alles moet werken maar dat doet het helaas niet.
Zojuist krijg ik het bericht binnen dat er volgende week Woensdag 26-20-2016 een monteur ter plaatsen komt. Dit vind ik belachelijk.

Zodra Ziggo mijn problemen naar behoren oplost en ik weer een werkende Internet en telefoon verbinding heb.
Ook wens ik dat Ziggo alle door mij gemaakte kosten vergoed en mij tegemoet komt met een compensatie voor al het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Westerhout