Klacht: Al maanden wordt er 48,95 van mijn broer zijn rekening afgeboekt

op 16 december 2017 over Suc6company in de categorie Adviesbureau

Al maanden kwam ik vorige maand achter dat er 48,95 van mijn broer zijn rekening wordt afgeschreven. Waarvan in oktober 2x 48,95. 28 november met dit bedrijf gebeld dat ze gelijk moesten stoppen met deze incasso’s. Want mijn broer weet niet eens wat voor bedrijf dit is. Hij heeft ook nergens voor getekent voor een lidmaatschap of voor de incasso’s. De mevrouw zou het gelijk stopzetten. Ik had ook even mede gedeeld dat ik niet meer moest merken dat het er toch nog een x vanaf zou worden gehaald. Ook deelde ik haar mede dat ook die 19,95 die zou worden afgeschreven van zijn rekening ook moet stoppen. Alles werd gelijk stopgezet. Uiteraard heb ik het gesprek opgenomen.
Nu paar weken verder zie ik tot mijn stomme verbazing dat Suc6company WEER 48,95 heeft afgeschreven. Gelijk weer laten storneren. En tot mijn verbazing was er door hetzelfde bedrijf maar dan onder de naam van IBN INCASSOBUREAU NEDERLAND BV met rekeningnummer NL49INGB0005217835 19,95 WAS AFGESCHREVEN. Vandaag 11 december gelijk weer gebeld en opgenomen uiteraard. Nu ontkennen ze dus dat ze 2x in oktober 48,95 hadden afgeschreven bij hem. Tja bankafschriften liegen zeker, en de vorige die de telefoon opnam gaf toe dat dat was gebeurd en dat ik het had terug gehaald dan was dat nu rechtgetrokken en klaar zei ze, alles heb ik opgenomen. Maar goed de vrouw van vandaag ontkende dus bikkelhard, en zei dat het idd was opgezegd maar dat ging in vanaf januari 2018. Dus december werden die rekeningen nog afgeschreven. Ik zeg nee, het zou klaar zijn na mijn eerste telefoontje die mevrouw heeft dat echt wel gezegd. Staat op band. Toen werd er gezegd dat de 48,95 en 19,95 toch betaald moesten worden want anders werden de kosten hoger. Ik zeg nou tot in de rechtbank dan maar. En toen gooide ze de hoorn erop.
Ik zou graag mijn broer zijn handtekening willen zien, zowel van de contracten en incasso.

Dat dit soort bedrijven stoppen met hun praktijken. Nu worden we waarschijnlijk dood gegooid met dreigbrieven. Wat ik lees over deze bedrijven is niet mild, of je vind helemaal niks. Den haag doe hier wat aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Kweetniet2017