Klacht: Al maanden bezig een schuld van Bonprix aan mij terug te ontvangen.

op 02 juli 2015 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Door zoekraken in depots van teruggestuurde artikelen en een wanordelijke administratie in verband daarmee, is Bonprix mij nog steeds een aanzienlijk bedrag verschuldigd.
Bonprix heeft, ondanks dat ik diverse keren een retourformulier met bewijzen van TNT post heb verstuurd (ook “zoekgeraakt”) en ca 20 keer een mail heb verstuurd naar mw. Kruijt van de “klantenservice” nog steeds niet adequaat gereageerd, laat staan excuses aangeboden voor deze schandalige bejegening. Kennelijk is er geen management/directie en rommelt deze organisatie maar wat aan. Niemand voelt zich aangesproken. Bij dit bedrijf worden klachten, ingediend door de consument, dus niet behandeld. Vandaar dat ik voor de 2e keer mijn toevlucht zoek tot Klacht.nl

Na terugstorting van het bedrag dat ik tegoed heb, liefst vermeerderd met "administatiekosten" van tenminste 50 euro voor alle tijd die ik aan deze kwestie tot nu toe besteed heb.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 23 juli 2015 om 08:28 geantwoord

De klacht liep al langere tijd. Het dossier is nogmaals bekeken en rechtgetrokken. Mevrouw heeft op 6 juli de laatste terugbetalingen mogen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xantara