Klacht: al een week geen folders gekregen

op 14 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Beste mensen van vsp, vorige week heb ik jullie ookal een bericht gestuurd dat ik geen folders heb gekregen. Ik heb netjes een bericht terug gekregen dat de oude bezorger er mee is gestopt en dat er een nieuw iemand is die de folders gaat bezorgen. Helaas heb ik deze keer de folders weer niet gehad, terwijl u zei dat ik ze Dinsdag uiterlijk om 20:00u moet hebben. Ik vind het niet netjes dat ik ze weer niet heb gekregen.

Selinah Bommezijn ( Groene dorp Alphen aan den Rijn)

Als de folders netjes zoals beloofd tussen Zondag en Dinsdag in de bus liggen. Zodat ik deel kan nemen van de acties, die er zijn in die week.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 februari 2018 om 14:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Alle klachten die gemeld zijn door Selinah