Klacht: al een week geen folders gekregen

op 14 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen van vsp, vorige week heb ik jullie ookal een bericht gestuurd dat ik geen folders heb gekregen. Ik heb netjes een bericht terug gekregen dat de oude bezorger er mee is gestopt en dat er een nieuw iemand is die de folders gaat bezorgen. Helaas heb ik deze keer de folders weer niet gehad, terwijl u zei dat ik ze Dinsdag uiterlijk om 20:00u moet hebben. Ik vind het niet netjes dat ik ze weer niet heb gekregen.

Met vriendelijke groet,
Selinah Bommezijn ( Groene dorp Alphen aan den Rijn)

Gewenste Oplossing:

Als de folders netjes zoals beloofd tussen Zondag en Dinsdag in de bus liggen. Zodat ik deel kan nemen van de acties, die er zijn in die week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 februari 2018 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Selinah