Klacht: Al acht weken aan het wachten op een uitbetaling

op 28 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Op 20-02-2017 heb ik een bestelling gedaan op hm.com. Dit heb ik online betaald met een Giftcard. Helaas voldeed de bestelling niet aan de verwachtingen, dus heb ik heb retour gestuurd. De H&M heeft mijn retour ontvangen op 02-03-2017.
Ik kreeg een mail waarin stond dat het 14 dagen kon duren voordat de terugbetaling verwerkt word.
Na 14 dagen gewacht te hebben, heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van de H&M. De medewerker zei dat er een fout was op getreden in het systeem. Ze zouden de betaling opnieuw in gang zetten en ik moest drie tot vijf werkdagen wachten. Helaas werd het maar niet over gemaakt. Na een week gewacht te hebben, heb ik weer contact gezocht met de klantenservice. Weer het zelfde verhaal aangehoord dat er fouten in het systeem zaten.
Ik heb toen met de medewerker afgesproken dat te terugbetaling niet via een E-Giftcard zou gaan, maar gewoon en uitbetaling op mijn bankrekeningnummer. Dit proces zou weer drie tot vijf werkdagen duren. Helaas was dit wederom niet het geval, dus weer gebeld. Toen heb ik de teamleider gesproken van de klantenservice. In dat gesprek heb ik aangegeven hier niet van gedient te zijn en heel snel mijn terugbetaling ontvang. De teamleider heeft mij een voucer gestuurd met 20% korting op de volgende bestelling op hm.com en het bericht dat ik binnen vijf werkdagen mijn terugbetaling zou hebben. Helaas doet deze voucer het niet op de site van de H&M….
Helaas is de H&M niet zo goed in het houden van gemaakte afspraken. Ik heb sinds 11 april 2017 elke week contact met de klantenservice voor mijn terugbetaling en er word ‘hard aan gewerkt’.
We zijn nu een aantal weken verder en ik heb nog steeds geen terugbetaling gezien op mijn bankrekeningnummer.

Ik ben tervreden als mijn terugbetaling word uitbetaald met rente voor de belkosten en het super lang wachten op de terugbetaling.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline -