Klacht: Al 7 weken wachten op nazending incompleet / krom bed

op 20 juli 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 april kreeg ik de voor de verjaardag van mijn zoontje bestelde hoogslaper. Bij het monteren bleek al snel dat een van de draagbalken in 2 richtingen (getordeert) volledig krom was en dat 2 onderdelen van de uitvalbeveiliging ontbraken. Ik heb dit enkele dagen later gemeld en het zou aan de desbetreffende afdeling worden doorgezet en ik zou snel een reactie krijgen. Maar reacties blijven volledig uit, ook na nieuwe mailtjes duurt en de reactie lang en krijg ik weer hetzelfde te horen. Ook nu heb ik al weer 2 weken niets gehoord, onbegrijpelijk na 3 nette mailtjes met een vriendelijk verzoek om de status. Ik ben er na 7 weken wachten en steeds hetzelfde excuus volledig klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Uiteraard minimaal nazending van de ontbrekende / kromme onderdelen, ik zit al bijn 2 maanden met een betaald maar incompleet bed. En een geste als excuus voor de slechte service lijkt mij op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 26 juli 2012 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

wehkamp.nl heeft contact opgenomen en heeft onderdelen besteld

Alle klachten die gemeld zijn door Tom Oostdijk