Klacht: Al 6 weken geen folders

op 19 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al zeker 6 weken geen folders ontvangen en hier 3 meldingen van gemaakt op de website van spotta.
Ik heb het idee dat hier niks mee gedaan word.

Gewenste Oplossing:

We willen weer folders ontvangen.
De klacht moet serieus genomen worden door spotta en worden onderzocht er zijn vast meer mensen die geen spotta hebben ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 september 2018 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw postcode, huisnummer en telefoonnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen te mailen naar klantenservice@spotta.nl
Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy1234