Klacht: al 5 weken geen folderpakket ontvangen.

op 07 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Ik betreur het feit dat in onze flat in Pendrecht het folderpakket niet meer komt. En als het kwam dan vond ik het pas woensdagochtend in de brievenbus.
nu al 5 weken niets ontvangen.
Wel steeds gemeld maar geen terugkoppeling gekregen of reden ?

Hier in Pendrecht wonen we in een wijk met mensen met een smalle beurs, ik pleit voor deze doelgroep dat zij koopjes kunnen scoren !

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 februari 2018 om 14:59 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Anna1950

8 maanden geleden - Ik hoop volgende week op het pakket in de brievenbus .

Bericht van Spotta

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Petersen, Hartelijk dank voor uw bericht. Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag. Consumenten krijgen – als ze het contactformulier op onze website invullen – een bericht dat we niet iedereen persoonlijk een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling, maar dat wel alles wordt behandeld. Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven. Daarom kunnen de folders – als ze niet gebracht zijn – tijdelijk via www.spotta.nl of via de app bekeken worden zodat niemand een aanbieding hoeft te missen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Anna1950