Klacht: Al 4 weken uitvallen van modem

op 25 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Gedurende 4 weken al ve er ligt last van uitvallen modem. Dit was gedurende een cruciale tijd omdat mijn schoonvader erg ziek was en wij in deze tijd ook via email zijn begrafenis moesten afhandelen. Waren vaak niet bereikbaar of via de telefoon waren gesprekken eenrichtingsverkeer. Al een aantal malen ziggo gebeld lang in de wacht hoge gesprekskosten. Vandaag 25 Aug. Totaal alles uit de lucht weer halfuur bij ziggo in de wacht. Reactie ziggo er is geen contact meer met modem. Monteur pas 2 september. Is niets aan te doen.

Direct een oplossing van ziggo kan nu niet in contact komen met mijn moeder 89 jaar. Ben namelijk nog de enige Nederlander zonder mobiel. Ik ben nu niet bereikbaar! !! Schande pas 1 Sept monteur. Al 4 weken last en nu week zonder iets. Geen betaling abonnement van 1 maand en terugstorten van geld heb nu via telefoon vriend moeten bellen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AdvanHerk