Klacht: Al 2,5 maand op 2 vouchers of restitutie aan het wachten.

Ed van Driel Vis op 10 juli 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 23-04 jl is mijn vlucht naar Ibiza op 03-05 gecanceld door Transavia dmv email, ook mijn vlucht op 19-06 naar Ibiza is door Transavia op 04-06 dmv een email gecanceld.
De vlucht op 03-05 heeft boekingsnummer NBQU9D, de vlucht op 19-06 heeft boekingsnummer MF29NK.
Nadat ik op hun site voor beide vluchten apart een klacht had ingediend op 16 juni kreeg ik op 2 juli
van Transavia 2 emails waarin stond dat voor de ene vlucht op 20-05 en voor de andere vlucht op 12-06 een voucher zou zijn verzonden naar mijn email adres maar deze vouchers heb ik nooit ontvangen in mijn mailbox, ook niet in de spamfolder, nadien niks meer gehoord van Transavia nadat ik dat bij hen had gemeld dat ik niks had ontvangen.

Directe restitutie van de bedragen die deze vluchten hebben gekost en geen vouchers want ik ga niet naar het buitenland en kan het geld nu goed gebruiken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed van Driel Vis