Klacht: al 2 maanden geen mail

op 06 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik ben overgegaan naar glasvezel heeft de KPN mij een email gestuurd dat ze mijn email adres van mijn koper abonnement zou laten vervallen tenzij ik aangaf het te willen behouden.
Ik heb netjes contact opgenomen met het speciale nummer van de KPN echter nu 2 maanden verder en totaal meer dan 6 uur aan de telefoon gehangen heb ik nog steeds mijn email niet terug. Daar kopen al mij rekeningen op binnen dus dat is voor mij een enorm probleem. Ik ben 80 jaar oud en snap er helemaal niet meer van. Tijdens sommige gesprekken word na 45 minuten gewoon de verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Gewoon dat ik mijn email adres weer kan behouden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ariadewit40@kpnmail.nl