Klacht: Schandalig bedrijf

op 11 januari 2013 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Ik heb in december 2012 een bestelling gedaan. Schoenen en een trainingspak. Maar leveren…. ho maar. Wel stond al op mijn account dat de statud was: “ontvangen in het magazijn”. Ik denk dan, opsturen en klaar. Maar nee opsturen doen ze niet.

07-01-2013
Ik maar eens de klantenservice gebeld. Maar na anderhalf uur proberen en niemand te pakken te hebben gekregen, heb ik het maar opgegeven. Ik heb toen maar een mail gestuurd naar het mail adres van de klantenservice.

08-01-2013
Nog steeds geen reactie op mijn mail. Dan maar weer proberen te bellen. Weer ruim 2 uur!!! aan 1 stuk door proberen, maar iedere keer gooit hij me na 1minuut en 38 seconden eruit. Niemand die de moeite neemt op te nemen. Weer maar een mail gestuurd naar de klantenservice met het dringende verzoek om te reageren.

09-01-2013
Je raadt het al, nog steeds geen reactie op mijn mail. Weer maar een volgende mail gestuurd. Dit keer met het verzoek erbij om de klantenservice maar eens goed door te lichten. Weer geen reactie. Vanaf 13:00 uur het ik weer elke 5 minuten de klantenservice proberen te bellen, en…… waarempel. Exact om 16:40 kreeg ik iemand te pakken. Deze vertelde mij dat de schoenen nooit waren opgehaald bij een filiaal en dus niet in het magazijn waren. Het trainingspak was al helemaal zoek. Ze verzekerde mij dat de schoenen per direct met spoed geleverd zouden worden. Ze zij dat morgen (10-01-2013) of uiterlijk overmorgen (11-01-2013) de schoenen door DHL aangeboden zouden worden. En het trainingspak een weekje later. Ik geloofde er natuurlijk geen bal van en liet het haar per mail bevestigen. Deze mail kwam netjes 5 minuten later met de gemaakte beloftes.

10-01-2013
De hele dag gewacht, maar GEEN DHL aan de deur voor mijn schoenen. Maar geen paniek. Morgen kon ook nog.

11-01-2013
Tot 15:00 uur gewacht, maar nog altijd geen DHL. Ik begon ongerust te worden en ben maar weer gaan bellen. Ik heb ongelogen van 15:00 uur tot 17:15 aan één stuk door gebeld. Maar NIEMAND die de moeite neemt om op te nemen. Ondanks de keiharde beloftes…. Nog steeds niets geleverd en nog steeds niemand aan de lijn!

14-01-2013
Vandaag stond DHL dan daadwerkelijk voor de deur. Ze leverden de schoenen en één van de twee trainingspakken. Verder kreeg ik een mail van Aktiesport dat het andere trainingspak nog deze week werd nageleverd. Tevens kreeg ik in deze mail een aanbod ter oplossing van het ongemak. Natuurlijk heb ik de gedachte “eerst zien dan geloven”, maar als Aktiesport dit zo oplost als ze zeggen, dan ben ik DIK tevreden met de oplossing. Dan is het alsnog goed afgelopen!

16-01-2013
En ja hoor, ook het tweede trainingspak is geleverd. Sterker nog!!! Ook de beloofde oplossing is KEURIG afgerond. Aktiesport heeft het uiteindelijk KEURIG opgelost. Hulde.

Alles per DIRECT leveren en minimaal de helft van het geld terug!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiesport over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Aktiesport een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 14 januari 2013 om 16:20 geantwoord

Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en uw klacht afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aktiesport beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht EstherPenris

6 jaren geleden - 16-01-2013 Alles is geleverd en Aktiesport heeft alles KEURIG opgelost. Uiteindelijk hulde voor de oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door EstherPenris