Klacht: retourneren

op 18 mei 2019 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sneakers besteld en wilde deze meteen retourneren bij winkel. Ik mocht de sneakers niet achter laten want ‚ze waren van mij en ik had ze besteld via internet”.
Daarna heb ik 2 mails gestuurd naar Aktiesport en het duurde heel lang voordat ik antwoord kreeg. Toen ik vroeg of ik een tas kon kopen kreeg ik niet eens antwoord op mijn vraag. Dit gebeurde tijdens mijn lunch. Omdat ik haast had heb ik ook gevraagd of ik het na mijn werk kon afhandelen, maar dit was niet mogelijk. Ik moest de sneakers mee nemen want ze waren van mij
Ondertussen was ik op vakantie. Nu zit ik net buiten mijn retour van 14 dagen.
Ik ga de sneakers hoe dan ook retourneren

Gewenste Oplossing:

1)Dat de sneakers geretourneerd kunnen worden.
2) mijn geld overgemaakt wordt
3)WInkelpersoneel hierop aangesproken wordt
4) Nu heb ik ook extra verzendkosten die ik ook graag terug zou willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 11 juni 2019 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Jacqueline!

Bedankt voor je uitgebreide en eerlijke review. Ik zie in het systeem dat het gelukt is om jouw bestelling te retourneren en de terugbetaling inmiddels heeft plaatsgevonden. Ik zie ook een aantekening dat er met het desbetreffende filliaal is gesproken over deze situatie.

Ik kan momenteel niks terugvinden over een terugbetaling van de retourverzendkosten, hiervoor zou je ons nog een mailtje kunnen sturen met je IBAN gegevens en de track trace bon (inlcusief bedrag). Vergeet ook niet om jouw ordernummer (30545325) daar in te vermelden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Bericht van Aktiesport

5 maanden geleden - Hi Jacqueline!Bedankt voor je uitgebreide en eerlijke review. Ik zie in het systeem dat het gelukt is om jouw bestelling te retourneren en de terugbetaling inmiddels heeft plaatsgevonden. Ik zie ook een aantekening dat er met het desbetreffende filliaal is gesproken over deze situatie.Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky0505