Klacht: na 3 weken en meerdere malen contact met de klantenservice nog steeds niets ontvangen!

farshad68 op 22 januari 2013 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Op 31 dec. heb ik 2 bestellingen op de website van Aktiesport geplaatst. De status van beide bestellingen is nog steeds na ruim 3 weken “wordt verwerkt”! Het telefoonnummer van de klantenservice was vorige week buiten dienst omdat het overging maar er was geen gehoor! Op mijn mail naar de klantenservice heb ik een reactie gehad dat de bestelling op 10 januari naar het betreffende filiaal (Helmond) opgestuurd wordt. Na een week en paar keer bellen was niets onder mijn naam binnen. Weer heb ik een mail gestuurd en een klacht ingediend. Geen reactie! Ik heb vorige week weer de klantenservice gebeld. Een medeweker belde mij terug en garandeerde dat mijn bestelling zeker opgestuurd wordt en de dag daarna (al bijna een week geleden) bij het filiaal van Helmond binnen is. Vandaag heb ik het filiaal WEER gebeld en er was niets binnen!! Klantenservice gebeld en na 15 minuten stond ik nog steeds op de wachtlijst dus heb ik opgehangen. Dit is niet mijn eerste slechte ervaring met aktiesport. Mensen! Niets online bestellen! Anders gaan net zoals ik achter het geld of de bestelling aan!
Mijn bestellingnummer voor de referentie; 20699315

Ik wil niets met dit bedrijf te maken hebben en wil graag mijn geld terug. als second best mijn bestelling ontvangen!

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiesport over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Aktiesport een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 28 januari 2013 om 15:18 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en opgelost.
Onze excuses voor het ontstane ongemak!

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aktiesport beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Ga NOOIT meer iets bij dit bedrijf kopen!! De filiaalmanager was mij aan het vertellen dat ze veel moeite gedaan heeft om met haar eigen auto ergens naar toe te rijden om mijn bestelling op te halen (zou toch bij DHL geleverd worden). 2 broeken waren niet opgevouwen en zo maar in een zak GEGOOID! Dat was de laatste druppel en ik wilde mij geld terug. Toen begon de filiaalmanager te vertellen “wie betaalt dan mijn benzine kosten!!!!” ik moet je benzine kosten betalen omdat dit bedrijf na 5 keer bellen en mailen en 3 keer klacht indienen mijnbestelling na bijna een maand geleverd heeft!!! goede dag zeg! en geld krijg je niet zo maar terug he! Wordt binnen 2 werkdagen (ben ik benieuwd naar die 2 dagen!!) op je rekening gestort!!!

Bericht van Aktiesport

11 jaren geleden - Beste klant, Wij hebben zojuist even contact met u opgenomen betreffende uw klacht. Wij vinden het vervelend hoe het is gelopen in het filiaal.

Alle klachten die gemeld zijn door