Klacht: Klantenservice onbereikbaar en waar zijn mijn bestelde schoenen

op 16 januari 2013 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Aktiesport heb ik op 28/12/12 in het Zutphense filiaal twee paar Asics besteld (maat 48 en 49)
Begin januari heb ik maat 48 kunnen ophalen in het filiaal.
Echter deze bleken te klein.
Afgelopen zaterdag heb ik dit paar retour gedaan en een Geld retour formulier gekregen voor dit ene paar.

Echter heb ik nu twee probleemen/klachten:

1) Wordt mijn tweede paar maat 49 Asics Innovate 3 maat 49 nog geleverd?

2) Bij het retourneren van maat 48 is de originele factuur achtergebleven in het filiaal, waardoor ik geen aankoopbewijs meer heb.
Wat ik wel nog heb is het Geld retourformulier waarop vermeld staat aankoopbonnummer 0892 d.d. 28/12/12. Hoe krijg ik mijn geld retour à € 59.59 bij het mogelijk niet ontvangen van punt1 ?

Gewenste Oplossing:

Dat ook het geld van maat 49 wordt teruggestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiesport over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 17 januari 2013 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en zal ervoor zorgen dat u het geld dat u van ons tegoed heeft, teruggestort krijgt op uw rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aktiesport beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hightower