Klacht: Klantenservice onbereikbaar en mail worden niet beantwoordt.

op 17 januari 2013 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

27 dec heb ik in een aktieperiode schoenen voor mijn zoon besteld.o.a ook sportschoenen want zijn huidige gymschoenen waren accuut te klein.2-6 werkdagen wordt er beloofd dus tijd genoeg.Het is nu 17 januari en er is nog niets binnen. Elke keer wordt er gezegd dat de spullen echt deze week bij elkaar worden gezocht en op worden gestuurd.Maar ik heb nog steeds niets ontvangen.Verschillende mails gestuurd maar krijg daar geen reactie op.1 paar schoenen staan in de status als verzonden maar zijn nog steeds niet aangekomen in de winkel. Vandaag weer de klantenservice gebeld.( 4x een kwartier geprobeerd)Kreeg een jonge jongen aan de telefoon die er echt helemaal niets van snapte en het eigenlijk ook geen bal kon schelen.Toen ik heb vertelde dat ik 4x een kwartier heb moeten wachten zei hij: Nou we hangen nu ook een kwartier aan de telefoon dus toch waar voor uw geld.????
Na dit vermoeiende gesprek waarbij ik ook wel door had dat ik niets ging bereiken heb ik gevraagd de schoenen te annuleren.Ja maar mevrouw ze komen volgende week aan. Ik vroeg of hij me dat kon garanderen? Nee dat kon hij niet.Dus wil ik de bestelling annuleren. Ja maar mevrouw dat kan volgens mij niet.Kan het niet of volgens jou niet, vroeg ik hem? Nou hij ging het proberen. Ik heb tevens gevraagd of hij mij daar een bevestiging van kon sturen, ik had immers ook met creditcard betaald en dat zou hij doen. Helaas nog geen bevestiging gehad.
Het is mijn eerste ervaring met bestellen bij Aktiesport maar ook echt de laatste. Wat een drama.Ik schrok van de vele klachten hier.

Een dik excuus vanwege de gang van zaken en de benadering van de meneer van de klantenservice en een tegemoetkoming.
En uiteraard dat mijn geld zo spoedig mogelijk teruggestort wordt.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiesport over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 18 januari 2013 om 10:22 geantwoord

Beste klant,

Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en u een oplossing geboden. Onze excuses voor het ontstane ongemak!

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aktiesport beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Miek1234

6 jaren geleden - Ik weet niet waarom deze klacht wordt aangegeven als opgelost want dat is het zeker niet!!

Bericht van Aktiesport

6 jaren geleden - Beste klant,Onze klantenservice heeft getracht de missende schoen alsnog op te sturen, dit is helaas niet gelukt. Wij hebben het totaalbedrag van uw order gecrediteerd op 18 januari 2013.Excuses voor het ontstane ongemak!

Alle klachten die gemeld zijn door Miek1234