Klacht: Giftcard niet voor de webshop?!

op 18 december 2018 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Kort geleden heb ik schoenen via de webshop besteld. Na het passen in de winkel, deze geretourneerd. Echter retourneren in de winkel betekent geen geld terug maar je krijgt ern giftcard. 103 euro’s komt erop. Op de achterkant staat dat je de card ook in de webshop te gebruiken is. Na bestelling geplaatst afgelopen zondag in de webshop kon er niet betaald worden met de giftcard! Moest er toch weer zelf afgerekend worden, geld erbij. . Na lang zoeken op de site staat doodleuk dat het niet mogelijk was?! Niets over gemeld bij het uitreiken vd giftcard door de medewerker van Aktiesport. Vandaag langs dezelfde winkel geweest en alles vertrld en de card laten zien, werd mij gezegd dat het wel kan bij hun webzuil in de winkel. Werd nog gezegd dat ik een vrij nieuwe card had, maar er staat toch echt filiaal en webshop met internetadres en er staat niet op de card webzuil. Ik moest de klantenservice bellen. Dat ook direct gedaan. Werd ik door een beginnende medewerker verteld dat het helaas zo was. Een ander oplossing kon ze niet bieden en dat het intern besproken werd. Ja daar heb ik als consument niets aan. Ik vind het misleidende info wat er gegeven is. En niets wordt er gemeld bij het afgeven van de card of op de site bij het betalen. Ook niet oké als je denkt iemand een leuk kado te geven met zo een giftcard. Relax vanuit huis winkelen bij Aktiesport kan dus niet!

Als er een klantvriendelijke oplossing geboden werd. Ik had graag gezien dat ik in dit geval het bedrag mocht verrekenen met de giftcard in de winkel. Nu ben ik 103 ruro kwijt en ook nog ongeveer 80 euro voor de bestelling die ik niet met de giftcard kon betalen voor voetbalschoenen van mijn zoon. Zijn schoenen waren tijdens de wedstrijd afgelopen zaterdag kapot gescheurd. Hij heeft de wedstrijd met natte koude tenen gevoetbald.
Ik zie graag een klantvriendelijke reactie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian1998