Klacht: Geen levering en onbereikbaar

op 12 februari 2019 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Op 30 januari heb ik een bestelling geplaatst bij aktiesport. Deze zou binnen 5 werkdagen geleverd worden, helaas heb ik nogsteeds geen bestelling of verzendbevestiging ontvangen terwijl het nu al 12 februari is. Aangezien ik vaak bestel bij aktiesport en het normaal perfect loopt, heb ik een paar dagen langer gewacht met het sturen van een mailtje. Na 2 mailtjes gestuurd te hebben met mijn orderbevestiging en bestelnummer, heb ik nog steeds geen antwoord gekregen vanuit aktiesport. Na een aantal keer proberen te bellen, verspreid over een aantal dagen, werd er nog steeds niet opgenomen. Ik krijg het idee dat de klantenservice van aktiesport onbereikbaar is. Zowel via e-mail als telefoon. Natuurlijk baal ik er erg van dat mijn bestelling deze keer blijkbaar niet goed verlopen is en hoop ik dat aktiesport contact met mij op kan nemen om alsnog mijn bestelling te sturen of mijn geld terug te storten. Ook vind ik het vervelend dat het mij niet lukt contact te krijgen met aktiesport en dat mijn e-mailtjes niet beantwoord worden.

Ik ben tevreden wanneer aktiesport mijn bestelling verstuurd en ik hier een verzendbevestiging van krijg of wanneer ze mijn geld terugstorten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JulySmits