Klacht: Geen geld retour

op 11 januari 2019 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

21122018 kinderschoenen gekocht. Na twee keer dragen blijkt dat de schoen knelt bij de voet waar de veters gestikt zitten. Er zit een hard stukje en er zit wat los. Zelfs een plek op de voet door dat stukje.Waardoor de schoenen niet gedragen kunnen worden. Gebeld naar de winkel, ik mocht komen maar zou maar de helft van het geld terug krijgen. Op zich al redelijk maar aangekomen in de winkel en na het horen van de klacht werd er gezegd dat het ‘ niet lekker zitten’ van de schoenen niet onder fabrieksfout valt. ( maar een gebrek waardoor het niet goed zit wel toch?) ik heb meerdere malen aangegeven dat het duidelijk aan de binnenkant te voelen was, en ook het verschil tussen rechts en links duidelijk was. Echter weigerde de medewerker pertinent om te voelen wat er mer de schoen was. Zij vond dit vies en ging dat niet doen want die schoenen waren gedragen door een vreemde ( 2 keer een uur door een kindje nota bene) . Ook de collega gaaf haar gelijk, ik moest het maar snappen , ook toen ik aangaf dat als zij niet wilde voelen zij het ook niet kon weten natuurlijk. Vervolgens werd er aangegeven dat ik de schoenen in een actieweek heb gekocht ( 2e paar vor de halve prijs, goedkoopste paar voor de helft dus ) en dus nog minder terug zou krijgen dan eerst gezegd. Ik heb voor deze schoenen 49,99 betaald, voor het tweede paar na verrekening van korting 17,50 omdat die het goedkoopst waren. Ik zou volgens de medewerker minder hebben betaald voor de eerste schoen, wat duidelijk niet klopt. Ook zou ik dit niet terugkrijgen maar een tegoedbon krijgen omdat het niet om een fabrieksfout zou gaan volgens haar, terwijl ze niet eens wilde kijken, het is overduidelijk een fout in de schoen. Ik heb na weigering van service de bon en schoenen teruggevraagd om het dan via de klantenservice maar te vragen, en kreeg de mededeling dat ik dat maar moest doen of maar naar het centrum moest waar ik ze gekocht heb om te kijken of iemand dat daar wel wilde doen! Ik heb helaas niemand via de klantenservice te spreken gekregen. De verbinding word na ruim een kwartier steeds verbroken

Ik wil mijn betaalde 49,99 voor de schoenen graag netjes terug ontvangen , zoals het hoort

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariska.verstappen