Klacht: artikelen van 11-12-2012 nog niet geleverd

blafblaf op 30 januari 2013 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantenservice is niet bereikbaar. 3x mailgestuurd die gelezen is maar nog nooit antwoord gehad. Ik heb een bestelling gedaan op 11-12-2012. Ik heb in 3 gedeelten een aantal artikelen gehad maar 4 artiklen nooit ontvangen en ook geen geld terug. Ik krijg geen enkele reactie van het bedrijf op de mails die ik heb gestuurd. De eerste mail die ik gestuurd heb is van 1 januari, daarna 12 en 17 januari.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en excuses. Schandalig om zo met klanten om te gaan. Ik heb geen zin om er zoveel tijd in te stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiesport over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 30 januari 2013 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze klantenservice heeft zojuist contact met u opgenomen. De niet geleverde artikelen worden gecrediteerd en u krijgt van ons een compensatie voor het ontstane ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aktiesport beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door