Klacht: 2 maand oude schoenen.

Zatox22 op 18 juni 2021 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het zal wel niet opgelost worden want de klantenservice vind het niets, echter wil ik iedereen waarschuwen voor deze praktijken. Als je bij aktiesport schoenen koopt en ze kosten weinig omdat ze in de aanbieding zijn mogen ze maar 2 maand meegaan. Oja, aktiesport mocht je meelezen, ik heb ook een bericht gedaan aan pull and bear. Daar heb ik ook schoenen van, en die kosten minder dan 25 euro. Die heb ik al 2 jaar. Dat kan echt niet, heb ze gevraagd om de kwaliteit te verminderen.

Zie hieronder het hele drama

Beste mevrouw,

Bijzonder vind ik uw conclusie, en wel om de volgende redenen.
Bij deze ook direct de melding dat jullie niet moeten gaan zeuren als mijn klacht inclusief jullie afhandeling op internet staat.

Met vriendelijke groet,

Jurgen

Op di 15 jun. 2021 12:14 schreef :
Beste meneer Holtkamp,

Dank u wel voor het toesturen van uw HENLEYS DREXEL SNEAKERS BLAUW HEREN uit uw order 31139391.
We hebben uw schoenen fysiek kunnen beoordelen en uw klacht ongegrond verklaard.
Daaraan liggen de onderstaande overwegingen ten grondslag:

de gebreken die u aangeeft, zijn niet aantoonbaar fabricagefouten.
Dus als het kapot is, telt dat niet ?
de slijtage aan de binnenzijde van de schoen is het gevolg van het dragen van de schoenen gedurende een bepaalde tijd.
2 maand 9 weken, 8 uur per dag slapen, 8 uur werk (werkschoenen) dus maximaal 8 uur aan. 8 uur per dag x 5 40.. 40×9 360 uur, wellicht handig om op de website te vermelden dat de schoenen dus niet langer mee gaan dan 360 uur.

u stelt dat de schoenen uit elkaar vallen. Dit heb ik niet kunnen constateren.
Bekijk de gaten in de zool nog eens
een van onze wegingspunten is de prijs/kwaliteit verhouding.
Dus als iets in de aanbieding is, mag het kapot gaan?
Beste Jurgen,

Hieroinder het juiste adres waar de schoenen naar toe gestuurd kunnen worden. Als je ze retour stuurt voeg ook de pakbon of de orderbevestiging bij .

t.a.v. Aktiesport Klantenservice
Oosteinderweg 247B
1432AT Aalsmeer

Met vriendelijke groet,

Paul

AKTIESPORT KLANTENSERVICE
T: 088 – 787 26 00 gratis (met uitzondering van de gebruikelijke belkosten).
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur.

www.aktiesport.nl
www.twitter.com/aktiesport
www.facebook.com/aktiesport

Is deze mail in je spambox terecht gekomen? Voeg ons toe aan de goedgekeurde afzenders en dit zal in de toekomst niet meer gebeuren.

Bedankt voor je reactie, ik stuur de schoenen graag op, GEZIEN HET FEIT
DAT IK ER TOCH NIET OP KAN LOPEN.
En als ik naar Enschede moet dekt dat mijn kosten niet, 5 euro voor de
bus, 10 euro trein.
Dus heb je een adres voor mij waar ik het heen kan sturen en wat moet ik
daarbij aanleveren ?

P.s. ik hoop toch wel dar jullie beseffen dat dit direct de laatste keer
was dat ik bij jullie wat besteld heb.

Gr.
Jurgen holtkamp

[email protected] schreef op 2021-05-27 20:39:
Hoi Jurgen,
Bedankt voor je reactie.

Echter valt een klacht als deze echt niet online te beoordelen. Bij
deze klacht spelen meerdere factoren een rol die niet via een foto
vast zijn te stellen. Naar de winkel gaan is echt voor jou de snelste
optie. We kunnen hem ook beoordelen op onze klantenservice, maar
gezien wij daar zeer beperkt aanwezig zijn kan het even duren voor
jouw klacht in behandeling genomen kan worden.
Ook zijn de kosten voor het opsturen (tot nader orde) voor jouw eigen
rekening. Wij kunnen deze eventueel vergoeden mocht je klacht
eventueel gegrond worden verklaard.

In de winkel kan zoals mijn collega al aangaf je klacht direct in
behandeling worden genomen en kunnen ze met jou opzoek gaan naar een
eventuele oplossing ter plekke mocht je klacht gegrond worden
verklaard.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sharon

AKTIESPORT KLANTENSERVICE
T: 088 – 787 26 00 gratis (met uitzondering van de gebruikelijke
belkosten).
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur.

www.aktiesport.nl [1] www.twitter.com/aktiesport [2] www.facebook.com/aktiesport [3]

Is deze mail in je spambox terecht gekomen? Voeg ons toe aan de
goedgekeurde afzenders en dit zal in de toekomst niet meer gebeuren.

Dat is lekker makkelijk, de dichtstbijzijnde winkel is nog even weg.
Ik heb ze online besteld, dus daar ook mijn klacht.
Dus verwacht vanuit daar ook een oplossing.

Gr.
Jurgen

Op wo 26 mei 2021 14:04 schreef :

Goedemiddag Jurgen,
Allereerst excuses voor de late reactie vanaf onze kant.

Door de aanhoudende drukte online lopen we helaas achter met het
beantwoorden van onze mail.

Uit onderstaande mail begrijp ik dat je helaas niet tevreden bent
met de bestelde schoenen.

Dit begrijp ik zeker aangezien je de schoenen slechts twee maanden
hebt kunnen dragen.

Aangezien een klacht als deze fysiek moet worden beoordeeld wil ik
je vragen om hiermee langs een van onze winkels te gaan ter
beoordeling.

Op locatie kunnen de experts uit de winkel de klacht beoordelen om
vervolgens gelijk tot een passende oplossing te komen.

Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht je toch nog vragen hebben, laat het me dan weten.

Prettige dag nog en bovenal een goede gezondheid toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Bobby

AKTIESPORT KLANTENSERVICE
T: 088 – 787 26 00 gratis (met uitzondering van de gebruikelijke
belkosten).
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur.

www.aktiesport.nl [1] www.twitter.com/aktiesport [2] www.facebook.com/aktiesport [3]

Is deze mail in je spambox terecht gekomen? Voeg ons toe aan de
goedgekeurde afzenders en dit zal in de toekomst niet meer gebeuren.

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden schoenen bij jullie besteld, de recenties
waren goed dus ach waarom niet.
Een maand later begon de linker binnenkant te slijten, oke dat kan
omdat ik misschien scheef loop.
Echter nu een maand verder valt de schoen bijna uit elkaar (zie
foto’s)
Omdat ik geen accound heb aangemaakt heb ik alleen de
verzendbesestiging/nummer (JVGL06000657A17654678 [4])
Het lijkt mij toch niet dat dit mag?
Ook bijgaand de transactie van de bank.

Gewenste Oplossing:

Niet meer, ik zal er alles aan doen om actiesport door het slijk te halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiesport over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 22 juni 2021 om 18:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zatox22