Klacht: 2 bestellingen 1 wel gekomen 1 nog steeds niet

op 09 januari 2013 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

25 dec een bestelling gedaan tot de dag van vandaag nog niet binnen en niks meer gehoord.
Klantenservice is niet te bereiken nu begreep ik van een aktiesport winkel dat er een verhuizing is dat ze daarom nie te bereiken zijn.

Hoe kan je als een landelijk bedrijf zo met je klanten omgaan en niks meer laten horen van een bestelling?

Geld inne kan wel gelijk maar de klant op de hoogte houden is teveel moeite
Ik ben zeer teleurgesteld ben een trouwe klant van aktiesport en besteed hier toch elke maand zo een 200euro
Ik denk dat ik een andere winkel zal moeten gaan zoeken

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming voor het lange wachten
En korting op de volgende bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiesport over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 11 januari 2013 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen, u een tegemoetkoming aangeboden en het bedrag wordt teruggestort op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aktiesport beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoogweg