Klacht: airfryer XXL

op 05 juni 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben tijdje geleden een AIRFRYER XXL gekocht bij de Mediamarkt. Apparaat amper gebruikt en nu al stuk.

Hebben des tijd 300 euro voor betaald.

omdat wij de kassabon kwijt zijn kunnen niet verder geholpen worden.

Bedankt PHILIPS

Gewenste Oplossing:

Zolang ons product niet weer geheel is zijn we niet tevreden met PHILIPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Oostmeyer