Klacht: Airfryer xl valt steeds uit

op 18 juni 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Na heel veel plezier gehad te hebben met onze airfryer xl begint hij nu kuren te krijgen. Hij valt steeds uit als hij warm is.
Nu lees ik meer klachten en het lijkt erop dat er een productie fout in zit.
De aitfryer is denk ik net 2 jaar of net niet. Zal op 2 weken aankomen.
Hanteerd philips strak 2 jaar garantie of is er een coulance omdat het een best veel voorkomend probleem is?
Heb zelf heel veel phillips producten en sta zelfs op het punt de senseo in te ruilen voor een saeco verse bonen machine.
Maar dat zal afhankelijk zijn hoe het probleem van de airfryer opgelost gaat worden.

Als de airfryer het weer doet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht BarryT

3 maanden geleden - Bericht gehad van Philips klantenservice. Omdat ik de bon niet heb mocht ik foto van de serie nummer opsturen. Mijn aparaat viel onder de coulance regeling en ik heb instructies gekregen om de airfryer op te sturen. Vandaag pas is de airfryer aangeboden aan de DHL pakket punt. Ik heb een mail met verzend info gekregen die ik op de doos kon plakken. Geheel kostenloos dus. Nu maar afwachten. Wordt vervolgd

Reactie van de melder van de klacht BarryT

3 maanden geleden - Ik kan u melden dat de Airfryer weer terug is. Hij is weer 100% in orde. Zeer tevreden over de behandeling, ik heb immers geen bon kunnen overhandigen. Wij zijn weer blij!!

Alle klachten die gemeld zijn door BarryT