Klacht: Airfryer vermist.

op 04 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 20 juni 2017 heb ik een Airfryer besteld en betaald. Dezelfde dag ontving ik een mail met: Het volgende artikel/de volgende artikelen van bestelling 14003512539 is/zijn verzonden. Na enkele dagen en nog steeds geen Airfryer ontvangen heb ik de volgende mail gestuurd: Tracking 1Z9V788X6856891393.
Heden na 9 dagen en 2 keer contact met de klantenservice heb ik nog steeds niets ontvangen.
Tot 2 keer toe kreeg ik de mededeling dat er een intern onderzoek moet plaats vinden en dat ik daar op moet wachten.
Beste Philips ik vind het niet gepast dat ik als klant moet wachten op een bestelling omdat er een intern onderzoek moet plaats vinden.
Maakt niet uit wat de uitslag is, maar ik zal toch mijn reeds betaalde bestelling moeten ontvangen.
Ik neem aan dat u het toch eens bent met mijn visie ?
Op 4 juli 2017 heb ik de volgende mail gestuurd: Twee keer de klantenservice gebeld. Door de medewerker goed geholpen. Hij heeft nagevraagd en ik zou op 3-7-2017 door een medewerker die de klacht behandelt terug gebeld worden.
Twee dagen geen telefoon. Geweldige service van Philips. De airfryer zou op 20-7-2017 verstuurd zijn en tot heden heb ik nog niets ontvangen. Philips schuift de fout naar UPS en UPS naar Philips.
Het enige dat ik in handen heb is de rekening waar op staat dat de zaak is afgehandeld. Ik zou nog een mail krijgen van ene heer Ron. Ook deze heb ik niet ontvangen.
Bestelling 14003512539 is verzonden.
Op 8 juli 2017 heb ik de volgende mail ontvangen: Geachte mevrouw Consten,

Bedankt voor uw interesse in de producten van Philips. Ik schrijf u met betrekking tot de vermiste Airfryer

Het zou natuurlijk fijn zijn wanneer u eindelijk u bestelling geleverd kan krijgen. Graag help ik u verder.

Vanwege dat de, door u bestelde, Airfryer, tijdens de levering lijkt te zijn verdwenen, is er volgens protocol een onderzoek opgestart te samen met UPS. Ondanks dat UPS nog steeds bezig lijkt te zijn met het onderzoek, geloven wij het resultaat hiervan wel en is er besloten de omruiling alvast plaats te doen laten vinden.

Op 1 augustus heb ik 2 mails gestuurd en tot op heden nog geen antwoord ontvangen: Ik ben terug van vakantie en zou graag mijn reeds betaalde Airfryer willen ontvangen. U geeft UPS de schuld en UPS geeft u de schuld. Maar ik ben de dupe. En dan van Philips, een wereld Concern, dat zo moeilijk doet naar de klant en niet eerst zorgt dat de klant zijn reeds betaalde product krijgt en daarna haar onderzoek start. Frits zou zich omdraaien in zijn graf als hij dit zou ervaren.

Ik heb daarna 2 keer met de klantenservice contact opgenomen. INa het eerste telefonisch onderhoud kreeg ik te horen dat er weer iets mis was gegaan. Betrokken medewerker zou een nieuwe bestelling plaatsen en mij terug bellen. Ook dit is weer niet gebeurd. De 2e medewerker kon niets anders zeggen dan dat hij mij uiterlijk vrijdag 11 augustus per telefoon de stand van zaken zou mededelen.

Sorry, maar ik vind dit Philips onwaardig.

Mvg Yvonne Consten

Als ik eindelijk mijn Airfryer heb ontvangen die ik al 6 weken geleden betaald heb.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door yconsten