Klacht: Airfryer valt uit

op 08 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Hallo,
2 jaar geleden heb ik op mijn verjaardag (12 september) een Airfryer gekregen van mijn kinderen. Daar was ik erg blij mee! Ik ben er inmiddels zo aan gehecht, dat ik ‘m echt niet meer kan missen.
Echter gisteren viel de Airfryer ineens uit. Het leek wel of deze oververhit was. Dat vond ik al heel vreemd want de ingestelde tijd en temperatuur was goed ingevoerd.
Ik heb de Airfryer altijd heel goed onderhouden en vond het erg vreemd dat deze ineens uitviel en toen ik erover na ging denken, is het toch al een paar keer meer voorgevallen. Op het internet las ik dat meer mensen blijkbaar problemen hebben met de Airfryer nu deze ongeveer 2 jaar oud is. De kritische leeftijd voor de garantieperiode! Nu hoop ik dat Philips deze garantieperiode niet te strak hanteert, immers de Airfryer is rond 12 september gekocht. Het enige wat ik helaas niet meer kan overleggen is het bonnetje , maar hopelijk is dit geen issue.

Als de Airfryer weer goed werkt en Philips coulant is wat de garantieperiode betreft. Ik hoop dat mijn klacht goed wordt afgehandeld.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Baijens