Klacht: Airfryer slechte garantie

op 28 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb sinds 8,5 maand een airfryer
Ding is niet schoon te krijgen en ook de buitenbak vertoont rare vlekken
Helaas geeft philips als antwoord eigen verantwoording
Maar ik gebruik hem zoals voorgeschreven en maak hem iedere keer na gebruik schoon
Ik heb alle schoonmaaktips uitgeprobeerd
Helaas geeneen die werkt
Hij word alleen maar slechter
Ik ben ook veruit niet de enigste met deze klacht
Ik vind dat philips de verantwoording heeft om degelijke spullen te leveren
Ik ben erg boos en teleurgesteld hieover
Mede doordat het apparaat voor mij veel geld gekost heeft

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als philips de binnen en buitenpan zou vervangen
En toe zouden geven dat het product niet goed was
Dan zal ik de eerste zijn om dat van de daken te schreeuwen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kimbel