Klacht: airfryer hd926x

op 15 juni 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vorig jaar april een airfryer gekocht van 189,00 euro bij blokker in nieuw vennep,eerst tevreden maar na een aantal maanden in gebruik te hebben begint het vreselijk te ruiken en te roken in de keuken,het apparaat word altijd meteen gereinigd ,maar de aanslag in de onder vewarmings element is niet goed schoon te maken,alle tips en trics al uitgevoerd maar leverd geen schoon apparaat op,vind het dan een duur apparaat als ik het niet eens fatsoenlijk schoon kan maken,ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden,want voor de rest erg tevreden.

Gewenste Oplossing:

als er een goede oplossing voor mij gevonden word ,ik zou graag een grotere willen hebben ,maar dan moeten jullie mij een beetje tegemoet komen ,want dit is niet fijn als je keuken stink en grijs staat van de rook

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lc ipenburg