Klacht: Winterjas na nog niets eens 1 seizoen lelijk verkleurt en vaal geworden

op 16 oktober 2015 over Airforce in de categorie Mode

Mijn dochter heeft vorig jaar ,na lang wikken en wegen en lang sparen, een zwarte winterjas gekocht van het merk airforce. Dochter super blij en heeft hem ongeveer 4 maanden gedragen voor hij te warm werd in het voorjaar. Na wassen gewoon in de kast gelegd klaar voor een nieuw winterseizoen. Eervorige week uit de kast gehaald en nu is te zien dat hij heel raar is verkleurd/ vaal geworden, echt niet mooi. Hiermee terug gegaan naar de winkel waar we hem hebben gekocht. Daar zagen ze het ook en hebben ze de jas naar airforce gestuurd om te bekijken. Nu krijgen we de vraag of we hem in de zon hebben gehangen zodat hij kan zijn verkleurd of buiten de kast. Nee dus hij lag in de kast op een plank. Ze vinden dit heel raar, wij ook, maar doen er verder niets mee. De jas kunnen we weer ophalen en klaar. Maar ik vind dit niet normaal voor zon dure jas (€249,-)

De jas wordt vergoed. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met minder dure jassen dus verwacht wel wat bij zon dure jas, baal ernorm.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airforce

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airforce nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra plug