Klacht: Rits sluit niet goed/soepel

op 30 december 2017 over Airforce in de categorie Mode

rits van mijn airforce jas werkt niet soepel/goed. Onderaan is een pinnetje scheef waardoor in de rits niet goed omhoog kan trekken. Telkens voor dat ik mijn jas aan moet doen moet ik eerst met mijn nagel dat pinnetje recht zetten (zoals het pinnetje hoort te staan) en dan pas kan ik mijn rits helemaal tot boven aan sluiten. erg vervelend elke keer en ben bang dat het pinnetje een keer eraf gaat of nog krommer wordt. ik heb de jas nog niet eens 1 maand en heb er nu al problemen mee, heel erg jammer airforce want heb er erg veel geld aan uitgegeven.

ik ben tevreden als ik een vergoeding krijg of dat er een oplossing wordt gezocht voor een nieuwe jas of reparatie van de rits. ik wil wel graag de orginele rits behouden in mijn jas dus ik hoef geen nieuwe rits (tenzij het een officiele airforce rits i)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airforce

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airforce nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tamaradekker