Klacht: Kapot rits en verkeerd levering van produckt

op 12 december 2017 over Airforce in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb jas besteld bij winkelstraat. De winkelstraat heeft verkeerd foto geplaats. De boetiek sacke – time zandvoord heeft mij een gebruikt jas verzonden met kapot rits en de verkeerde bestelling. binnen tweedagen heb ik de jas retour aangemeld via ups verzonden.

Ik krijg mijn geld niet terug en ze verplichten mij deze jas te houden.

Gewenste Oplossing:

ik wil geen jas meer ontvangen en mij geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airforce

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airforce nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ilknurbahadir2016