Klacht: Airconditioning

op 23 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik train sinds enige maanden bij Basic Fit in Amsterdam Buitenveldert. Al maanden werkt de airco niet waardoor je op warme dagen niet goed kan sporten. Het is ongezond, onhygiënisch en je kan niet het maximale uit jezelf halen. Al bij ieder personeelslid geklaagd en e-mails gestuurd. Enige reactie is dat men ermee bezig is. Vandaag kwam het hoge woord eruit bij een van de personeelsleden: Basic Fit zet de aanwezige airco niet aan ivm de kosten. Kortom zij laten hun klanten trainen in ongezonde omstandigheden omdat men geen geld wil uitgeven aan het laten werken van de airco. Schandalige zaak!

Als de airco aangaat of men minimaal ventilatoren aan plafond bevestigd of staande ventilatoren plaatst. Vraag in de zomer desnoods een airco toeslag van 2 euro per maand per lid...als inderdaad het leadership van basic fit alleen maar op geld uit is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 26 juli 2016 om 07:12 geantwoord

Beste Daan,

Bedankt voor je bericht.

Helaas moesten wij de oude airco verwijderen vanwege geluidsoverlast bij de buren. Wij zijn nu al een aantal maanden bezig om een nieuw airco boven op het dak van het gebouw te plaatsen. Het is natuurlijk onzin dat dit teveel geld zou kosten.

Ik heb contact opgenomen met de manager van de club en hij kon mij vertellen dat het niet lang meer zal duren voordat de nieuwe arico geplaatst word.

Daar er bij de gemeente een aantal vergunningen aangevraagd moeten worden en er toestemming van de bewoners moet zijn duurt het langer dan wij hadden gehoopt.

Dustin van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Amstelveen11

1 jaar geleden - Bedankt Dustin. Dit verhaal hoor ik al maanden. Ook opvallend dat het op klacht.nl vol staat met soortgelijke klachten over airco bij basic fit. Dus sorry, maar klacht niet opgelost. Ik kan je aanraden om vandaag eens naar de Mediamarkt of zo te rijden en een stuk of 10 staande ventilators te kopen. Dan doen jullie tenminste IETS voor jullie leden. Zelf heb ik vandaag proefles bij een andere sportschool.

Heeft op 26 juli 2016 om 08:12 geantwoord

Verhaal hoor ik al maanden. Er gebeurt niets!

Alle klachten die gemeld zijn door Amstelveen11